Saat aku kenal dunia

Assalamualaikum membuka bicara...

Tanggal 1.4.1992 seorang insan dilahirkan hasil kasih sayang ayah & bonda tercinta. Saya dilahirkan dari rahim seorang insan yang sangat kuat semangatnya walau nampak ayu pada luarannya,itulah ibuku yang bernama Fatimah binti Abdul Rahman. 
  
Tak dapat saya sebagai seorang anak membayangkan macam mana keperitan yang ibu saya tanggung sewaktu ibu nak melahirkan saya di muka bumi Allah ini.Alhamdulillah sekarang ini iaitu pada hari semalam genap la umur saya 20 tahun.


Apa saya nak tekankan di sini ialah saya ibu saya janji pada diri saya sendiri insyaAllah dengan izin Allah saya nak jaga ibu & ayah macam mana ibu ayah jaga saya waktu saya sebesar tapak tangan sehingga lah sekarang, saya mohon pada Allah supaya sebelum saya lelapkan mata buat selamanya bia lah Allah izinkan saya untuk hantar ibu & ayah ke Tanah Suci Makkah, itu harapan saya sebelum saya di panggil oleh Allah . Saya tahu tak akan dapat saya membalas jasa & pengorbanan ibu ayah pada sya selama ini ....
SAYANG IBU DAN ALLAH SAMPAI AKHIR HAYAT!!!
SYUKUR YA ALLAH


No comments:

Post a Comment

Bismillahirrahmanirrahim..
leave words here..
may Allah bless u..